Kræv fleksibilitet i din rekruttering frem for klassisk suppe, steg og is

fleksibilitet i din rekruttering-857633-edited

Vi kender alle den klassiske menu: ”Suppe, steg og is”, som ofte bliver serveret til familiemiddage. Der er ingen tvivl om, at menuen på sin vis er rigtig god, men måske en kende kedelig og forudsigelig. Vores oplevelse er, at det også er den menu, som en del rekrutteringsfirmaer serverer for deres kunder. Du kan sige en ”A til Å” løsning.

Vi oplever et stigende behov for, at vi i samarbejde med dig skaber en fleksibel løsning, som understøtter præcis det aktuelle behov. Vi ønsker i udpræget grad, at du sammensætter netop den menu, som passer til din virksomhed eller den specifikke rekruttering, frem for at vi præsenterer en ”suppe, steg og is menu”.

De ekstra krydderier

Det vigtigste er, at vi sørger for at få tilstrækkelig indsigt i opgaven og dermed stillingens natur, medvirker til at skabe det bedst mulige match og til sidst sikrer den rette opfølgning efter ansættelsen.

Principielt kan du opfatte Comentor som de krydderier, du ønsker at tilsætte den menu, du har bestemt dig for. Det indebærer, at vi eksempelvis udarbejder stillingsannoncen, udfører supplerende search, støtter i interviewprocessen, vurderer kandidaten eller bringer forskellige test i anvendelse.

Mulighederne er mangeartede. Det vigtigste for os er, at du benytter din rekrutteringspartner til lige det, du har behov for og ikke altid til den fulde menu.

Fleksibilitet som en vigtig ingrediens

Vi er af den klare opfattelse, at hvis vi som rekrutteringspartner ikke evner at skabe en fleksibel løsning i en meget stringent proces, så er vi ikke den rette rådgiver for dig.

Vi håber i høj grad, at udviklingen af fleksible og kvalitetsorienterede rekrutteringsløsninger kommer til at vinde mere og mere indpas hos danske virksomheder i relation til eksternt samarbejde, samtidig med at der fremadrettet bliver stillet krav til den fleksible løsning.

Dette håber vi på, fordi vi oplever, at den fleksible løsning er med til at gøre samarbejdet endnu mere frugtbart og værdiskabende – mon ikke også det bliver en billigere og mere attraktiv løsning for virksomheden.

New call-to-action