McDonald’s eller Noma? Kvalitet forpligter…

nathan-dumlao-355724-unsplash-272032-edited

Meget er sket siden et besøg på Buhdda Bar i Paris, der resulterede i etableringen af Comentor i 2002. En virksomheds udvikling er lidt som at lytte til soldaterhistorier; man husker heldigvis ikke alle de uheldige ting, men ofte kun de gode ting. Det har sandt for dyden været en spændende udvikling, vi har været igennem, og det er faktisk en stor tilfredsstillelse at kunne se tilbage på en årrække, hvor mange mennesker har været en del af Comentor.

De kommende år vil vi fortsat have fokus på udvikling og vækst af forretningen og de medarbejdere, der dagligt kæmper med at løse opgaver i verdensklasse – for det synes vi faktisk, at vi gør. Vi vil fortsat fastholde kvaliteten og den forretningsmæssige indstilling, som en markant del af vores varemærke og brand. Vi går langt for at blive partner med vores kunder, og vi giver vores kandidater og ledere på udviklingsforløb en oplevelse i den helt gode ende af skalaen. Vi er ikke kun rådgivere – Comentor er i høj grad en partner, som forstår forretningen.

”Dem, der har evnen, har også pligten”, som man siger. Derfor vil vi forsat blande os i debatten og dele ud af den viden, vi har akkumuleret gennem de mere end 14 år, som Comentor har eksisteret – samlet set har vi næsten 70 års rådgivningserfaring. Vores synlighed og involvering har blandt andet bevirket, at vores followers på LinkedIn er vækstet med mere end 250% det seneste år.

Vi oplever fortsat i stigende grad, at virksomheder har svært ved at finde den rette medarbejder i et arbejdsmarked, der er blevet orienteret mere mod arbejdstager end arbejdsgiver. Dette gør, at der er et stigende behov for search/headhunting-kompetencer, hvorfor vi i sagens natur udvikler os yderligere på det område.

Markedssituationen stiller naturligvis krav til os som leverandør, hvorfor det er glædeligt, at vores kunder har rangeret os som bedst i Nordjylland og i top 4 i Danmark på search/headhunting. Successen er vi naturligvis stolte af, men vi er også ydmyge, da det kun kan lade sig gøre ved et konstant fokus på kvalitet. I vores optik hænger pris og kvalitet sammen, men vi oplever fortsat, at dette budskab og billede ikke helt er slået igennem i markedet – men der er nu engang forskel på at spise på McDonald’s eller på NOMA.

New call-to-action